Επιστροφές προϊόντων

Όλες οι επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητο να επιστραφούν σε διάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.

Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση όπως παραλήφθηκαν.

Επιπλέον, θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική του συσκευασία και το δέμα συνοδευόμενο από την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση αλλά και από οποιοδήποτε έγγραφο συνόδευε το προϊόν μαζί με τα φερόμενα επί του προϊόντος καρτελάκια/φυλλάδια.

Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν με το ίδιο προϊόν σε άλλο νούμερο ή με κάποιο άλλο σχέδιο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε ότι υπάρχει διαθέσιμο.

Πρόσθετες Οδηγίες Επιστροφών

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση με όλες τις ετικέτες, αφόρετα, χωρίς να έχουν πλυθεί, λερωθεί και να –μην– φέρoυν κανένα σημάδι αλλοίωσης, ζημίας ή μεταποίησης. Σας ζητάμε να φοράτε εσώρουχα κατά την πρώτη δοκιμή της αγοράς σας.

Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε επιστροφές που παρουσιάζουν σημάδια φθοράς ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

OFFERS

Δεν γίνονται αλλαγές ούτε επιστροφές στα προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία Offers και σε ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ προϊόντα , προϊόντα προσφοράς και πακέτων προσφοράς (π.χ. 2+1 δώρο, 3+1 δώρο, κ.ο.κ).

ΕΣΩΡΟΥΧΑ

Επιστροφές και αλλαγές σε εσώρουχα ΔΕΝ εκτελούνται λόγω υγιεινής.

Επίσης για λόγους υγιεινής -ΔΕ- γίνονται δεκτά για επιστροφή/αλλαγή τα προϊόντα των παρακάτω κατηγοριών : εσώρουχα, σουτιέν, brazil/string, σετ εσωρούχων, bralette set, bandage bra, harness/harness set, ζαρτιέρες, αυτοκόλλητα εσώρουχα, ολόσωμα καλσόν, καλσόν, κορμάκια-body, κορσέδες, κάλτσες, σετ γυναικεία, νυχτικά, babydoll που περιέχουν εσώρουχο, βάση της ισχύουσας νομοθεσίας του κράτους υπ. αριθμόν  Άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 – Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Τρόποι ασκήσεως του δικαιώματος της υπαναχώρησης

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, πρέπει να ενημερώσετε την εταιρία με ρητή δήλωση αποστέλλοντας e–mail στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση info@myskiin.gr ή να στείλετε γραπτό μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω Social Media (Facebook Messenger / Instagram)

* Σε περίπτωση επιστροφής χωρίς ενημέρωση προς την εταιρεία, η επιστροφή -ΔΕΝ- γίνεται δεκτή (το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με τις αντίστοιχες χρεώσεις προς τον πελάτη).

Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται δωρεάν!

Για κάθε επόμενη αλλαγή στην ίδια παραγγελία, υπάρχει χρέωση (αφορά τα έξοδα αποστολής) 5,00€ / αποστολή.